6. Dostarczasz swojemu organizmowi za dużo cukru!

Nie wiem, czy wiesz.. ale kartonikowe soki zawierają więcej cukru niż cola, która ma 10 g cukru na 100 ml!! Musisz z nich zrezygnować! Wiele kobiet żali się, że pomimo stosowania diety nic nie chudną. I nic dziwnego.. Owszem odżywiają się zdrowo, ale poprzez picie soków dostarczają więcej kalorii niż z jedzenia!

7. Masz problemy z hormonami!

Kiedy ostatni raz robiłaś badania krwi? Nie pamiętasz… Kosztują grosze (mniej niż ulubione czekoladki), a dostarczą nam wielu cennych informacji. Koniecznie zbadaj hormony! Podwyższone TSH może świadczyć o niedoczynności tarczyca, która utrudnia proces odchudzania!

8. Źle ćwiczysz!

Po treningu odpuszczasz rozciąganie, ćwiczysz tylko jedną partię ciała, machasz bezsensu nogami – nie przykładasz się do ćwiczeń. Trzeba uprawiać sport, więc to robisz.. tylko, jak masz ćwiczyć byle jak, to lepiej wcale tego nie rób! Kolejny błąd – zrobiłam trening, więc mogę zjeść coś dobrego, niezdrowego i kalorycznego, np. pizzę! I jeszcze jeden – ćwiczysz bez opamiętania. Kilka godzin dziennie, codziennie. Nie dajesz swoim mięśniom odpocząć! Jesteś przetrenowana! Taki schemat jest pozbawiony sensu… Zachowaj umiar i wrzuć na luz! Ćwicz, ale z głową! Regeneracja jest bardzo ważnym elementem treningu! Trenuj co drugi dzień i zadbaj o odpowiednią ilość snu. 6-7 godzin to absolutne minimum!