Zmieniłaś swoje nawyki żywieniowe i zaczęłaś stosować dietę, a Twoja waga wciąż stoi w miejscu? Jeżeli tak, to przeczytaj koniecznie ten post. Odchudzanie nie jest procesem łatwym i szybkim.. jednak istnieją pewne metody, które mogą pomóc zrzucić nadmiar kilogramów.

Woda

Woda ma pozytywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu! Najnowsze badania donoszą, że aż 80% Polaków pije za mało wody! Powinniśmy pić mniej więcej 2 litry wody dziennie! Ten nawyk sprawi, że nadmiar nadwaga zacznie spadać szybciej, a metabolizm będzie działać na podwójnych obrotach! Rano, na czczo wypij szklankę wody przegotowanej z dodatkiem cytryny (oczyszcza organizm z toksyn, wspomaga pracę jelit, poprawia samopoczucie oraz szczelność jelit). Woda jest bardzo ważna! Musisz o niej pamiętać!

Poranne ćwiczenia

Dzięki nim pobudzisz metabolizm i przyspieszysz proces spalania tkanki tłuszczowej. Wystarczy 20-30 minut szybkiego marszu, biegu, jazdy na rowerze stacjonarnym aby Twój organizm przełączył się na tryb „odchudzanie”. Dzięki porannym ćwiczeniom będziemy bardziej wydajni i zwiększymy sprawność fizyczną.

Śniadanie

Zjedz godzinę po przebudzeniu! W przeciwnym razie spowolnisz metabolizm, a w ciągu dnia zjesz więcej niż zakładałeś!

Przyprawy

Ostre przyprawy podnoszą temperaturę ciała i sprawiają, że podczas ćwiczeń spalamy więcej kalorii. Zacznij przyprawiać imbirem, chilli oraz pieprzem cayenne.

Sen

Śpij minimum 7h! Człowiek niewyspany jest mniej efektywny. Przemęczony, pozbawiony energii, nie ma siły ani ochoty na trening.

Suszone owoce

Słodycze zastąp suszonymi owocami. Suszone owoce zawierają mnóstwo błonnika, który przyspiesza trawienie i spalanie tłuszczu! Stanowią doskonałe źródło potasu, który z kolei ogranicza wchłanianie węglowodanów!

Basen

Idealna forma aktywności dla osób zaczynających odchudzanie ze sporym nadbagażem. Pływanie nie obciąża stawów i angażuje wszystkie mięśnie do pracy. I co najważniejsze spala bardzo dużo kalorii!

Ryby

Makrelka, łosoś, halibut zawierają dobre kwasy Omega-3, które wspomagają proces spalania tkanki tłuszczowej. Jedz dwa razy w tygodniu.